גג ביתי החדש בחיפה
- guysat
- אחלה חבר
- הודעות: 358
- הצטרף: 13 דצמבר 2004, 19:23
- yoramro
- תותח על
- הודעות: 1278
- הצטרף: 04 ספטמבר 2004, 20:00
-
- תותח על
- הודעות: 5172
- הצטרף: 18 ינואר 2005, 11:10
- יצירת קשר:
אף לווין לא סטה מהמסלול....
הפוזישנר ששולט על שני מנועים, בזמנו (כ- 15 שנה) נתן מענה לקליטה מיטבית של לווינים משייטים.
בנוסף, יש "פיצ'ר" מיוחד לממיר הזה שמבצע Auto peak בצורה מושלמת.
כלומר....ברגע שהממיר/פוזישנר ננעל על תדר מסויים בלווין מסויים, הוא יפעיל את שני המנועים לצורך תיקון עדין לקליטה מיטבית.
הממיר מזהה את רמת ה-SNR, ובאמצעות הפעלה עדינה של המנועים, הוא בודק האם רמת ה-SNR עולה.
בנקודה שבה ה-SNR הוא הגבוה, נפסקת פעולת המנועים.
אין ספק שלצרכים של היום אין משמעות למנוע העזר-EL.
ישראל
הפוזישנר ששולט על שני מנועים, בזמנו (כ- 15 שנה) נתן מענה לקליטה מיטבית של לווינים משייטים.
בנוסף, יש "פיצ'ר" מיוחד לממיר הזה שמבצע Auto peak בצורה מושלמת.
כלומר....ברגע שהממיר/פוזישנר ננעל על תדר מסויים בלווין מסויים, הוא יפעיל את שני המנועים לצורך תיקון עדין לקליטה מיטבית.
הממיר מזהה את רמת ה-SNR, ובאמצעות הפעלה עדינה של המנועים, הוא בודק האם רמת ה-SNR עולה.
בנקודה שבה ה-SNR הוא הגבוה, נפסקת פעולת המנועים.
אין ספק שלצרכים של היום אין משמעות למנוע העזר-EL.
ישראל
Cessna 172-4XCGQ
-
- אחלה חבר
- הודעות: 383
- הצטרף: 06 נובמבר 2004, 19:41
-
- תותח על
- הודעות: 5172
- הצטרף: 18 ינואר 2005, 11:10
- יצירת קשר:
ה- דו מנועי הזה, יוצר ע"י חברת JEGER הקוריאנית.
לצערי, החברה הודיעה לפני כ- שלושה חודשים שהיא מפסיקה לייצר ולשווק את המנוע המצויין הזה SMR1224.
אי לכך, תוכל להזדרז ולרכוש את ה-דו מנועי מחנויות בחו"ל (לאלה שעוד נשאר להם במלאי).
הבעיה היותר קשה, היא למצוא פוזישנר ששולט על שני מנועים.....
ישראל
לצערי, החברה הודיעה לפני כ- שלושה חודשים שהיא מפסיקה לייצר ולשווק את המנוע המצויין הזה SMR1224.
אי לכך, תוכל להזדרז ולרכוש את ה-דו מנועי מחנויות בחו"ל (לאלה שעוד נשאר להם במלאי).
הבעיה היותר קשה, היא למצוא פוזישנר ששולט על שני מנועים.....
ישראל
Cessna 172-4XCGQ
-
- אחלה חבר
- הודעות: 383
- הצטרף: 06 נובמבר 2004, 19:41
-
- תותח על
- הודעות: 902
- הצטרף: 27 אוגוסט 2007, 14:50
- מיקום: כרמיאל-חיפה-יקנעם
היי ישראל,
אני בקרוב רוצה להתקין צלחת 1.80 ממונעת, ויש לי התלבטות בקשר לעיגון המתקן על הגג.
בגלל שעל הגג יש הרבה דברים שמפריעים, אני חייב לבנות מתקן גבוה... אבל מתקן גבוה יזוז ברוחות...
שמתי לב שאתה משתמש בצינור מאוד גבוה באחד מהמתקנים שלך. מה הקוטר שלו? מה העובי של הדפנות? האם המתקן שלך יציב או שהיית משנה משהו?
האם תוכל לצלם עוד תמונות(תמונות תקריב)? האם יש איזשהו חיבור באיזור המסומן בתמונה?
תודה.
אני בקרוב רוצה להתקין צלחת 1.80 ממונעת, ויש לי התלבטות בקשר לעיגון המתקן על הגג.
בגלל שעל הגג יש הרבה דברים שמפריעים, אני חייב לבנות מתקן גבוה... אבל מתקן גבוה יזוז ברוחות...
שמתי לב שאתה משתמש בצינור מאוד גבוה באחד מהמתקנים שלך. מה הקוטר שלו? מה העובי של הדפנות? האם המתקן שלך יציב או שהיית משנה משהו?
האם תוכל לצלם עוד תמונות(תמונות תקריב)? האם יש איזשהו חיבור באיזור המסומן בתמונה?
תודה.
75E;13E;9E,4W
DM7020HD
מספר האנשים שניתקתי מהוט/יס = 8 והספירה נמשכת...
DM7020HD
מספר האנשים שניתקתי מהוט/יס = 8 והספירה נמשכת...
-
- תותח על
- הודעות: 5172
- הצטרף: 18 ינואר 2005, 11:10
- יצירת קשר:
-
- תותח על
- הודעות: 902
- הצטרף: 27 אוגוסט 2007, 14:50
- מיקום: כרמיאל-חיפה-יקנעם
-
- תותח על
- הודעות: 5172
- הצטרף: 18 ינואר 2005, 11:10
- יצירת קשר:
סמוך על העבודה שלי....
המתקן הזה שוקל כ-30 קילו.
כתבתי בהודעתי האחרונה שהוספתי עוד קורת חיזוק שמחוזקת מעל החלון ומתחת לפלורסנט (ראה בתמונה לעיל). האזור שהקפת באדום זה חל מהמתקן וזאת נקודת עיגון לקיר.
אין בעיה להתקין עליו 1.8 מטר, רק הדבר דורש ריתוך חתיכת צינור בקוטר של 2 צול כי המתקן הוא 3 צול.....
המתקן הזה שוקל כ-30 קילו.
כתבתי בהודעתי האחרונה שהוספתי עוד קורת חיזוק שמחוזקת מעל החלון ומתחת לפלורסנט (ראה בתמונה לעיל). האזור שהקפת באדום זה חל מהמתקן וזאת נקודת עיגון לקיר.
אין בעיה להתקין עליו 1.8 מטר, רק הדבר דורש ריתוך חתיכת צינור בקוטר של 2 צול כי המתקן הוא 3 צול.....
Cessna 172-4XCGQ
-
- חבר פורום
- הודעות: 2
- הצטרף: 17 מרץ 2012, 20:22
- vipersvcd
- תותח על
- הודעות: 1442
- הצטרף: 19 מרץ 2008, 10:05
-
- חבר פורום
- הודעות: 1
- הצטרף: 07 יוני 2012, 14:57
- מיקום: צפון
- יצירת קשר: