י.א. - קודם כל תודה רבה ....
אני מבין שאתה מאוכזב מהשירות שלהם בגלל אירוע שקרה לך בעבר ? ...האם זה קרה עם השירות של היבואן הרשמי ?
לגבי השירות אז באמת קודם כל שלא נזדקק ...
אני רק יכול להעיד מניסיוני האישי בעבר -
האחריות שיש לי על מוצרי סמסונג היא של סמליין היבואן הרשמי של סמסונג בישראל ,
בעבר לפני כמה שנים הייתה לי טלוויזיה 32" באחריות ונוצר על המסך פס לכל האורך והוחלט שהמסך פגום ,
החברה שלחה טכנאי והחליפה לי ללא עלות את הטלוויזיה לאחת אחרת חדשה לגמרי ואף בגודל גדול יותר ,
לגבי ה Q9FN היבואן בארץ נותן 4 שנות אחריות ואני אף הוספתי שנתיים אחריות נוספות במחיר מבצע ועכשיו
יש לי אחריות של 6 שנים על הטלוויזיה המסך כולל שבר וקורוזיה , בתמורה להארכת האחריות היבואן סיפק
לי מס' אביזרים וכבלים והכי חשוב מתקן קיר מקורי של סמסונג שמתחבר לגב הטלוויזיה בתליה ומצמיד לקיר ללא רווח ,
עלות מתקן כזה בארץ כ-400 ש"ח ... גם ההתקנה הייתה ללא עלות נוספת ,
זה נקרא - No Gap wall mount - הנה סירטון שמסביר על הגב המיוחד הזה -
https://www.youtube.com/watch?v=HL9ZTmNdPTw