שאלה חשובה לחברי הפורום הנכבד
-
סמי קוקוס
- חבר פורום

- הודעות: 12
- הצטרף: 25 יולי 2005, 21:46
-
davis1
- אחלה חבר

- הודעות: 726
- הצטרף: 16 פברואר 2004, 20:58
- מיקום: צפון הנגב
-
tim
- חבר פורום

- הודעות: 28
- הצטרף: 01 נובמבר 2004, 14:30
בקשר למנוע: אני אישית לא השתמשתי במנוע כזה בחיים, אבל אם ילך למישהו מנוע יש לי המלצה. לפעמים מנועים מפסיקים לתפקיד כי נשחקות מברשות.
לפני שתלכו להחליף מנוע, תנסו לברר אם אתם יכולים להחליף מברשות בעצמכם. הן עשויות מגופרית או משהו רך והן נשחקות עם הזמן כמו חוד של עיפרון ומנוע מפסיק לעבוד. במקדחות טובות ניתן להחליף את המברשות (באדום בסרטוט), והמברשות ממש זולות (3 שקל זוג). אולי יש לכן מנוע שאפשר להחליף שם מברשות ואין צורך לקנות מנוע חדש
לפני שתלכו להחליף מנוע, תנסו לברר אם אתם יכולים להחליף מברשות בעצמכם. הן עשויות מגופרית או משהו רך והן נשחקות עם הזמן כמו חוד של עיפרון ומנוע מפסיק לעבוד. במקדחות טובות ניתן להחליף את המברשות (באדום בסרטוט), והמברשות ממש זולות (3 שקל זוג). אולי יש לכן מנוע שאפשר להחליף שם מברשות ואין צורך לקנות מנוע חדש
אין לך את ההרשאות המתאימות על מנת לצפות בקבצים המצורפים להודעה זאת.
- oriel
- תותח על

- הודעות: 2034
- הצטרף: 25 מרץ 2004, 16:19
-
davis1
- אחלה חבר

- הודעות: 726
- הצטרף: 16 פברואר 2004, 20:58
- מיקום: צפון הנגב
בדיוק
קוראים לזה בדרך כלל פחמים .ולרוב עשויים מפחם .או תרקובת של חומרים אחרים
תפקידם להעביר את הזרם לעוגן של המנוע
ובגלל החיכוך הם מישתפשפים .ומיתקצרים עד שהם לא נוגעים בקולקטור.
מה שגורם למנוע להפסיק לעבוד.
ואז צריך להחליף אותם.
להקפיד להחליף אם אפשר עים פחם זהה
ליבדוק שהוא נע בחופשיות ולא ניתקע
ושלא יהיה קטן מידי .כיהוא לא ישב ישר במוביל שלו ואז ישחק מהר ופעולת המנוע לא תהיה תקינה .
כשהולכים ליקנות צריך לקחת את הישן לדוגמה
ניתן להסיג בכל בת מלאכה לליפוף מנועים.
ולנקות את הקולקטור [זה פסי נחושת שאלהם ניצמדים הפחמים.ע"י נייר לטש עדין]
בהצלחה.
קוראים לזה בדרך כלל פחמים .ולרוב עשויים מפחם .או תרקובת של חומרים אחרים
תפקידם להעביר את הזרם לעוגן של המנוע
ובגלל החיכוך הם מישתפשפים .ומיתקצרים עד שהם לא נוגעים בקולקטור.
מה שגורם למנוע להפסיק לעבוד.
ואז צריך להחליף אותם.
להקפיד להחליף אם אפשר עים פחם זהה
ליבדוק שהוא נע בחופשיות ולא ניתקע
ושלא יהיה קטן מידי .כיהוא לא ישב ישר במוביל שלו ואז ישחק מהר ופעולת המנוע לא תהיה תקינה .
כשהולכים ליקנות צריך לקחת את הישן לדוגמה
ניתן להסיג בכל בת מלאכה לליפוף מנועים.
ולנקות את הקולקטור [זה פסי נחושת שאלהם ניצמדים הפחמים.ע"י נייר לטש עדין]
בהצלחה.
davis1
- guysat
- אחלה חבר

- הודעות: 358
- הצטרף: 13 דצמבר 2004, 19:23
- Zacky
- הודעות: 4354
- הצטרף: 22 דצמבר 2003, 20:05
-
davis1
- אחלה חבר

- הודעות: 726
- הצטרף: 16 פברואר 2004, 20:58
- מיקום: צפון הנגב
- Zacky
- הודעות: 4354
- הצטרף: 22 דצמבר 2003, 20:05
-
davis1
- אחלה חבר

- הודעות: 726
- הצטרף: 16 פברואר 2004, 20:58
- מיקום: צפון הנגב
יש לייד החיבורים של המנוע מפסיקי גבול [מיקרוסוויץ]ואלהם מחוברת דיודה שתפקידה
לאפשר למנוע לקבל מתח אחרי שנעצר ע"יהפעלת המפסק אבל רק לכיכוון הנגדי
ולכן אם הפכתה חוטים אז המנוע לא יעצר למרות שהגיע למפסק ולכן ימשיך להיסתובב עד שיתקע.[בתנאי שיימשיך לקבל מתח]אם ההגבלה נימצאת בסוף המהלך של המנוע[מוט ההברגה]אז לא תוכל לסובב אותו לשום כיון.
מה שצריך לעשות .זה לנתקאת החיבורים של המנוע
ולחבר אותם ישירות.ז"א לעקוף את הדיודה ואת המיקרושוייץ
עד שיחזור לתחום שלו ואז לחבר בחזרה דרך המיקרשויץוהדיודה
אם לא השארתה את המנוע תחת מתח הרבה זמן כשניתקע אן סיבה שישרף
לאפשר למנוע לקבל מתח אחרי שנעצר ע"יהפעלת המפסק אבל רק לכיכוון הנגדי
ולכן אם הפכתה חוטים אז המנוע לא יעצר למרות שהגיע למפסק ולכן ימשיך להיסתובב עד שיתקע.[בתנאי שיימשיך לקבל מתח]אם ההגבלה נימצאת בסוף המהלך של המנוע[מוט ההברגה]אז לא תוכל לסובב אותו לשום כיון.
מה שצריך לעשות .זה לנתקאת החיבורים של המנוע
ולחבר אותם ישירות.ז"א לעקוף את הדיודה ואת המיקרושוייץ
עד שיחזור לתחום שלו ואז לחבר בחזרה דרך המיקרשויץוהדיודה
אם לא השארתה את המנוע תחת מתח הרבה זמן כשניתקע אן סיבה שישרף
davis1
-
geosat
- תותח על

- הודעות: 1340
- הצטרף: 23 דצמבר 2003, 12:30
- יצירת קשר:
-
davis1
- אחלה חבר

- הודעות: 726
- הצטרף: 16 פברואר 2004, 20:58
- מיקום: צפון הנגב
-
geosat
- תותח על

- הודעות: 1340
- הצטרף: 23 דצמבר 2003, 12:30
- יצירת קשר:
-
davis1
- אחלה חבר

- הודעות: 726
- הצטרף: 16 פברואר 2004, 20:58
- מיקום: צפון הנגב


