איך יודעים שהלקוח לא יזמין התקנה .
-
הטכנאי קרמר
- תותח על

- הודעות: 4995
- הצטרף: 22 דצמבר 2003, 23:02
כאשר מיתקשרים לקוחות כול לקוח יש לו את הפתיחה שלו .
1. שלום אני רוצה "אנטנה " שקולטת הרבה תחנות . שואל אנטנה או צלחת , אה סליחה צלחת
2. תגיד אתה מוכר את הקופסה הזו . מה זה קופסה זה עים השלט . ממיר אני שואל עונה לי כן
3. שלום מה יש לך מה להציעה ?שמעתי שיש 400 תחנות .
5. תוך כמה זמן אתה יכול להגיע . רוצה לדעת אים יש לי הזמנות .
6. אני רוצה ליראות את התחנות של הכבלים .
כול אילו ששואלים שאלות כאלו לא מזמינים כלום חבל על זמן האויר שאני מדבר איתם
1. שלום אני רוצה "אנטנה " שקולטת הרבה תחנות . שואל אנטנה או צלחת , אה סליחה צלחת
2. תגיד אתה מוכר את הקופסה הזו . מה זה קופסה זה עים השלט . ממיר אני שואל עונה לי כן
3. שלום מה יש לך מה להציעה ?שמעתי שיש 400 תחנות .
5. תוך כמה זמן אתה יכול להגיע . רוצה לדעת אים יש לי הזמנות .
6. אני רוצה ליראות את התחנות של הכבלים .
כול אילו ששואלים שאלות כאלו לא מזמינים כלום חבל על זמן האויר שאני מדבר איתם
רק הטכנאי קרמר
-
MAYDASSA
- מתקין

- הודעות: 6092
- הצטרף: 28 מאי 2005, 11:03
קרמר ידידי אתה לא לבד פעם גרוזיני שאל על צלחת והסברתי לו חצי שעה בטלפון ובסוף הוא שואל
אם יש תרגום בתחנות שאמרתי לו שאין תרגום אז הוא אמר ההההה זה לא מתאים לי
וגם פעם חברתי לפרסי צלחת ואחרי ההתקנה הוא אומר לי תוצאי את התחנות של איטליה ותכניס לי
במקום זה פרס אז אמרתי לו שבבית יש לי פלייר מיוחד אבל אין לי אותו פה כרגע
אם יש תרגום בתחנות שאמרתי לו שאין תרגום אז הוא אמר ההההה זה לא מתאים לי
וגם פעם חברתי לפרסי צלחת ואחרי ההתקנה הוא אומר לי תוצאי את התחנות של איטליה ותכניס לי
במקום זה פרס אז אמרתי לו שבבית יש לי פלייר מיוחד אבל אין לי אותו פה כרגע
-
hammer29
- אחלה חבר

- הודעות: 731
- הצטרף: 12 דצמבר 2004, 18:43
- מיקום: לווין הוטבירד
LOL
פעם היה לי לקוח לקנה מחשב והתקשר לבקש החזר כספי בטענה שאני לא בסדר כי לא הבאתי לו יחד עם כל המחשב תקליטור של המשטח לעכבר (הדרייבר). הוא שמע אותי בטלפון צוחק והתעצבן עוד יותר, ואז אמרתי לו שיסתכל איזה טכנאי טוב אני...הבאתי לו משטח לעכבר שלא צריך דרייבר, כל פלאג אנד פליי, המצאה אחרונה של הטכנולוגיה,
לקוח נרגע, התנצל וקנה עוד מחשב אחד כמה שבועות אחרי זה.
אני גם לא היחיד שזה קרה לו...קראתי הרבה סיפורים דומים באינטרנט:)
פעם היה לי לקוח לקנה מחשב והתקשר לבקש החזר כספי בטענה שאני לא בסדר כי לא הבאתי לו יחד עם כל המחשב תקליטור של המשטח לעכבר (הדרייבר). הוא שמע אותי בטלפון צוחק והתעצבן עוד יותר, ואז אמרתי לו שיסתכל איזה טכנאי טוב אני...הבאתי לו משטח לעכבר שלא צריך דרייבר, כל פלאג אנד פליי, המצאה אחרונה של הטכנולוגיה,
לקוח נרגע, התנצל וקנה עוד מחשב אחד כמה שבועות אחרי זה.
אני גם לא היחיד שזה קרה לו...קראתי הרבה סיפורים דומים באינטרנט:)
לעיתים התנהגות מאופקת מבטאת חולשה, ולעיתים היא מבטאת כוח
-
MAYDASSA
- מתקין

- הודעות: 6092
- הצטרף: 28 מאי 2005, 11:03
-
hammer29
- אחלה חבר

- הודעות: 731
- הצטרף: 12 דצמבר 2004, 18:43
- מיקום: לווין הוטבירד
אני בהחלט רציני..זה היה לפני 7 שנים.
ולפני חודשיים מישהו התקשר למרכז תמיכה של החברה שלי והתלונן שנשבר לו מעמד לקפה במחשב....בנות בתמיכה לא קלטו במה מדובר למרות מאמציו להסביר את הבעיה וקראו למנהל....ואז הסתבר באמת שמדובר בכונן תקליטורים שנשבר כי שמו לתוכו כוס קפה כבד מדי (מלא בשתייה)- וכמובן הסבירו ללקוח בעדינות כי אין לו אחריות על דברים כאלה כי זה לא נועד לכך
ולפני חודשיים מישהו התקשר למרכז תמיכה של החברה שלי והתלונן שנשבר לו מעמד לקפה במחשב....בנות בתמיכה לא קלטו במה מדובר למרות מאמציו להסביר את הבעיה וקראו למנהל....ואז הסתבר באמת שמדובר בכונן תקליטורים שנשבר כי שמו לתוכו כוס קפה כבד מדי (מלא בשתייה)- וכמובן הסבירו ללקוח בעדינות כי אין לו אחריות על דברים כאלה כי זה לא נועד לכך
לעיתים התנהגות מאופקת מבטאת חולשה, ולעיתים היא מבטאת כוח
-
hammer29
- אחלה חבר

- הודעות: 731
- הצטרף: 12 דצמבר 2004, 18:43
- מיקום: לווין הוטבירד
- FDL230
- תותח על

- הודעות: 3239
- הצטרף: 17 מאי 2005, 14:43
- יצירת קשר:
כמו אלה שרוצים דרייבר לעכבר רגיל לא אופטי (לא שלאופטי חייבים דרייבר אבל ניחה)...או למקלדת..
HAMMER מה נסגר עם המרד הזה בחתימה שלך? עושים בעיות בקנייה מהאינטרנט? מי קונה היום מחשב מהאינטרנט? מיילא חלקים אבל מחשב קומפלט? עדיף לקבל במקום מאשר לחכות לכל הפומביות האלה שגונבים כסף מכל הבא ליד...
לגבי המתקינים היקרים כאן, צחוק צחוק אבל שכחתם עוד סעיף!! המחיר...כאשר הם שומעים אותו זה הרגע שבו איבדתם את הלקוח....אבל צריך להתפרנס וזה השוק אין מה לעשות כל אחד יעשה את השיקולים שלו
HAMMER מה נסגר עם המרד הזה בחתימה שלך? עושים בעיות בקנייה מהאינטרנט? מי קונה היום מחשב מהאינטרנט? מיילא חלקים אבל מחשב קומפלט? עדיף לקבל במקום מאשר לחכות לכל הפומביות האלה שגונבים כסף מכל הבא ליד...
לגבי המתקינים היקרים כאן, צחוק צחוק אבל שכחתם עוד סעיף!! המחיר...כאשר הם שומעים אותו זה הרגע שבו איבדתם את הלקוח....אבל צריך להתפרנס וזה השוק אין מה לעשות כל אחד יעשה את השיקולים שלו


http://www.acmfdd.com/ אתר אוהדי מילאן בישראל
---------------------------------------------------------------
1.20-7E-1W-7W
1.20-->9E-4.8E-13E-16E-19.2E
-
hammer29
- אחלה חבר

- הודעות: 731
- הצטרף: 12 דצמבר 2004, 18:43
- מיקום: לווין הוטבירד
FDL230
אני לא בדיוק מסכים איתך בנושא הזה....בן אדם צריך להיות ישר וכשמזמינים אצלו איזה מוצר גם גדול ולא משנה האם זה באינטרנט או בחנות...צריך לקבל אותו בסופו של דבר ולא לחפש למה ומי ומתי...זה עניין של יושר...
גם החברות כמו נטאקשיין (אני מקווה שבקרוב זו תהיה חברת ז"ל) צריכות לקחת אחריות ולבדוק ספקים לפני שהם עובדים איתם
אני לא בדיוק מסכים איתך בנושא הזה....בן אדם צריך להיות ישר וכשמזמינים אצלו איזה מוצר גם גדול ולא משנה האם זה באינטרנט או בחנות...צריך לקבל אותו בסופו של דבר ולא לחפש למה ומי ומתי...זה עניין של יושר...
גם החברות כמו נטאקשיין (אני מקווה שבקרוב זו תהיה חברת ז"ל) צריכות לקחת אחריות ולבדוק ספקים לפני שהם עובדים איתם
לעיתים התנהגות מאופקת מבטאת חולשה, ולעיתים היא מבטאת כוח
-
MAYDASSA
- מתקין

- הודעות: 6092
- הצטרף: 28 מאי 2005, 11:03
- FDL230
- תותח על

- הודעות: 3239
- הצטרף: 17 מאי 2005, 14:43
- יצירת קשר:
נכון צודק....אבל מה לעשות שהרבה חברות מנצלות את העובדה שאין אליהם גישה ישירה....
לי היה גם בעיה עם משלוח DISK ON KEY שלא היה במלאי אבל בסוף זה הגיע אחרי חודש שחיכיתי...
ויותר אני לא קונה מהחנות ההיא...E-BUY.CO.IL
חוץ מזה קניתי עוד המון דברים מחנויות שונות ברשת ותמיד היה בסדר והגיע בזמן
לי היה גם בעיה עם משלוח DISK ON KEY שלא היה במלאי אבל בסוף זה הגיע אחרי חודש שחיכיתי...
ויותר אני לא קונה מהחנות ההיא...E-BUY.CO.IL
חוץ מזה קניתי עוד המון דברים מחנויות שונות ברשת ותמיד היה בסדר והגיע בזמן


http://www.acmfdd.com/ אתר אוהדי מילאן בישראל
---------------------------------------------------------------
1.20-7E-1W-7W
1.20-->9E-4.8E-13E-16E-19.2E
-
hammer29
- אחלה חבר

- הודעות: 731
- הצטרף: 12 דצמבר 2004, 18:43
- מיקום: לווין הוטבירד
גם אני קניתי בהרבה מקומות שהיו בסדר וצריך לציין את שמם לטובה, ויש גם חברות שהן רק מנצלות אותנו הצרכנים.
לפני דעתי כל מי שאי פעם נפגע מאיזו חנות צריך להביא אותה בהפוכה ולפרסם את שמה ואת סיפורו, כך שעל כל העלבה של הלקוח הם יפסידו עוד 100 לקוחות ויבונו שזו לא הדרך וצריכים להיות ישרים. אומנם אני לא יכול להתחיל לתקן את כל העולם, אבל אני מוכן די הרבה בשביל לפחות לגרום לחברות הלא טובות הללו ל"אי נעימות" לפחות.
לפני דעתי כל מי שאי פעם נפגע מאיזו חנות צריך להביא אותה בהפוכה ולפרסם את שמה ואת סיפורו, כך שעל כל העלבה של הלקוח הם יפסידו עוד 100 לקוחות ויבונו שזו לא הדרך וצריכים להיות ישרים. אומנם אני לא יכול להתחיל לתקן את כל העולם, אבל אני מוכן די הרבה בשביל לפחות לגרום לחברות הלא טובות הללו ל"אי נעימות" לפחות.
לעיתים התנהגות מאופקת מבטאת חולשה, ולעיתים היא מבטאת כוח
-
hammer29
- אחלה חבר

- הודעות: 731
- הצטרף: 12 דצמבר 2004, 18:43
- מיקום: לווין הוטבירד
- Zacky
- הודעות: 4354
- הצטרף: 22 דצמבר 2003, 20:05
-
hammer29
- אחלה חבר

- הודעות: 731
- הצטרף: 12 דצמבר 2004, 18:43
- מיקום: לווין הוטבירד
הייתי אצל לקוח שלי בקניון רמלה, ועמדתי בתור לבדיקה בטחונית, ועוזי היה לפניי בתור, ואז הוא הגיע לשומר וזה שאל אותו שאלות למי הוא הגיע ומי הוא....ומאחר שעוזי לא מדבר ברור והשומר לא הכין את אוזניו מראש לטונים רגישים ולא ברורוים של עוזי, הוא שאל אותו שוב מס' פעמים את אותן השאלות ולא הסתפק בתשובות...
עוזי היה בטוח שהוא מפורסם והסתובב לתור ובצחוק אמר: מעניין שהם לא מכירים אותי - שומרים טובים אלה. ואז פתאום אני לא יודע איך זה יצא לי, אמרתי לו בזריזות: אתה חמוד אתה!,
וכך התור צחק והוא בעצמו:)
עוזי היה בטוח שהוא מפורסם והסתובב לתור ובצחוק אמר: מעניין שהם לא מכירים אותי - שומרים טובים אלה. ואז פתאום אני לא יודע איך זה יצא לי, אמרתי לו בזריזות: אתה חמוד אתה!,
וכך התור צחק והוא בעצמו:)
לעיתים התנהגות מאופקת מבטאת חולשה, ולעיתים היא מבטאת כוח
-
hammer29
- אחלה חבר

- הודעות: 731
- הצטרף: 12 דצמבר 2004, 18:43
- מיקום: לווין הוטבירד
זה מה שאני עושה....
אפילו פעם כשקניתי בחברת סאקל איזה מכשיר ולא הייתי מרוצה ממנו ומהשירות שלהם והכדורגל שהם עושים...שולחים אותך לחפש אותם בשירותים,
פירסמתי כל זה באתר זאפ וכשהלכתי לחברה ודיברתי עם המנהל כי לא רצו ללכת לקראתי, התחברנו לאתר והראתי לו את מה שרשמתי ואיימתי כי אני אמשיך את זה ובגלל שעצבנו אותי אני אקח את זה כפרוייקט עד שהם יסכימו להחזיר לי את הכסף...
בסוף הכל הסתדר
אפילו פעם כשקניתי בחברת סאקל איזה מכשיר ולא הייתי מרוצה ממנו ומהשירות שלהם והכדורגל שהם עושים...שולחים אותך לחפש אותם בשירותים,
פירסמתי כל זה באתר זאפ וכשהלכתי לחברה ודיברתי עם המנהל כי לא רצו ללכת לקראתי, התחברנו לאתר והראתי לו את מה שרשמתי ואיימתי כי אני אמשיך את זה ובגלל שעצבנו אותי אני אקח את זה כפרוייקט עד שהם יסכימו להחזיר לי את הכסף...
בסוף הכל הסתדר
לעיתים התנהגות מאופקת מבטאת חולשה, ולעיתים היא מבטאת כוח
-
הטכנאי קרמר
- תותח על

- הודעות: 4995
- הצטרף: 22 דצמבר 2003, 23:02


