נשלח: 17 ספטמבר 2005, 10:33
אז כך,
בשבוע שעבר, לאחר בדיקת המכשיר והמלצות שלכם להחליפו, נסעתי ביום שישי לחיפה והחלפתי את המכשיר,
הסברתי להם בחנות מה הבעיה- והם מייד הביאו לי מכשיר אחר, אך טענו שאין להם איך לבדוק את המכשיר ובמידע ויש לו את אותה הבעיה אז הם כולם אותו הדבר?! לא ממש התעקשתי כי זהו יצרן V-BOX מוכר ( אותו דגם נמכר גם ב HM_SAT ).
הגעתי הביתה, חיברתי את המכשיר וחשכו עיניי: אותה בעיה!!!
אולי המכשיר שוכב אצלם מלא זמן על המדף והקבלים שלו ישנים וזו הבעיה?! בכל מקרה, אין לי זמן כל פעם לנסוע לחיפה למהדר)
מה שקורה, זה כשאר אני מבקש לסובב את הצלחת למרחקים ארוכים במיוחד ( סיבוב מעל 100 מעלות, אך יש להזכיר שבספרות של המכשיר כתוב כי הוא תומך עד 180 מעלות ), אחרי תקופה מסויימת , כאשר הוא כמעט הגיע למיקום המבוקש, הוא שוכח פתאום את מספר העמדה שהוא צריך להגיע אליה, ורושם את המספר העמדה של המיקום שהוא בא ממנו. במקרה הנ"ל הוא לא עוצר ומסובב את המנוע עד הסוף.
ייתכן והבעיה מופיעה גם בכל המכשירים מהדגם הזה, פשוט משתמשים לא מנסים להזיז את הצלחת מהיספסט ליאמל או מהיספסט ל- LMI. כל מי שיש לו כזה מכשיר, נסו את זה ותגידו לי.
שוב- מדובר על מכשיר V-BOX2 SUPERTAG עם זכרון של 99 עמדות לווינים!
אני אדגים לכם מה קורה אצלי שוב למי שלא הבין:
כאשר אני צופה בתחנות בלווין היספסט לפי ה VBOX, אני נמצא בעמדה מס 14 (רשום על הצג של המכשיר),
העברתי לערוץ מסויים בליין LMI שנמצא בכלל ב 75 מעלות מזרח (עמדה 42 לפי המכשיר),
המכשיר מפעיל את המנוע ומהבהב על הצג מס' 42, בשלב מסויים , כמעט אחרי דקה, כאשר הוא כמעט הגיע לעמדתו, הוא מפסיק להבהב ומשנה מספר על הצג מ42 ל 14, כלומר למיקום שהוא הגיע ממנו, ובמקרה זה, הוא כבר לא יודע שהוא צריך להגיע לעמדה 42 ולכן הוא לא מגיע . זו כל הבעיה. אני רוצה לציין כי הבעיה אינה קיימת לנסיעה למרחקים קצרים, אלא רק למרחקים מעל 100 מעלות בערך.
אני מציין שוב, זהו המכשיר השני שאני מקבל מהדר והוא עושה את אותה הבעיה, והבעיה הוא של המכשיר בלבד לדעתי כי בדקתי מקלטים ועבודה עצמאים ללא חיבור ל LNB.
P.S. סליחה על כתבה ארוכה מאוד:)
בשבוע שעבר, לאחר בדיקת המכשיר והמלצות שלכם להחליפו, נסעתי ביום שישי לחיפה והחלפתי את המכשיר,
הסברתי להם בחנות מה הבעיה- והם מייד הביאו לי מכשיר אחר, אך טענו שאין להם איך לבדוק את המכשיר ובמידע ויש לו את אותה הבעיה אז הם כולם אותו הדבר?! לא ממש התעקשתי כי זהו יצרן V-BOX מוכר ( אותו דגם נמכר גם ב HM_SAT ).
הגעתי הביתה, חיברתי את המכשיר וחשכו עיניי: אותה בעיה!!!
אולי המכשיר שוכב אצלם מלא זמן על המדף והקבלים שלו ישנים וזו הבעיה?! בכל מקרה, אין לי זמן כל פעם לנסוע לחיפה למהדר)
מה שקורה, זה כשאר אני מבקש לסובב את הצלחת למרחקים ארוכים במיוחד ( סיבוב מעל 100 מעלות, אך יש להזכיר שבספרות של המכשיר כתוב כי הוא תומך עד 180 מעלות ), אחרי תקופה מסויימת , כאשר הוא כמעט הגיע למיקום המבוקש, הוא שוכח פתאום את מספר העמדה שהוא צריך להגיע אליה, ורושם את המספר העמדה של המיקום שהוא בא ממנו. במקרה הנ"ל הוא לא עוצר ומסובב את המנוע עד הסוף.
ייתכן והבעיה מופיעה גם בכל המכשירים מהדגם הזה, פשוט משתמשים לא מנסים להזיז את הצלחת מהיספסט ליאמל או מהיספסט ל- LMI. כל מי שיש לו כזה מכשיר, נסו את זה ותגידו לי.
שוב- מדובר על מכשיר V-BOX2 SUPERTAG עם זכרון של 99 עמדות לווינים!
אני אדגים לכם מה קורה אצלי שוב למי שלא הבין:
כאשר אני צופה בתחנות בלווין היספסט לפי ה VBOX, אני נמצא בעמדה מס 14 (רשום על הצג של המכשיר),
העברתי לערוץ מסויים בליין LMI שנמצא בכלל ב 75 מעלות מזרח (עמדה 42 לפי המכשיר),
המכשיר מפעיל את המנוע ומהבהב על הצג מס' 42, בשלב מסויים , כמעט אחרי דקה, כאשר הוא כמעט הגיע לעמדתו, הוא מפסיק להבהב ומשנה מספר על הצג מ42 ל 14, כלומר למיקום שהוא הגיע ממנו, ובמקרה זה, הוא כבר לא יודע שהוא צריך להגיע לעמדה 42 ולכן הוא לא מגיע . זו כל הבעיה. אני רוצה לציין כי הבעיה אינה קיימת לנסיעה למרחקים קצרים, אלא רק למרחקים מעל 100 מעלות בערך.
אני מציין שוב, זהו המכשיר השני שאני מקבל מהדר והוא עושה את אותה הבעיה, והבעיה הוא של המכשיר בלבד לדעתי כי בדקתי מקלטים ועבודה עצמאים ללא חיבור ל LNB.
P.S. סליחה על כתבה ארוכה מאוד:)