נשלח: 07 פברואר 2006, 17:07
1. אתה רואה כוסית במסיבה, אתה ניגש אליה ואומר: "היי, אני אחלה זיון" זה שיווק ישיר.
2. אתה רואה כוסית במסיבה, אחד מהחבר'ה שלך ניגש אליה, מצביע עליך ואומר: "תשמעי, הוא אחלה זיון" זה פרסום.
3. אתה רואה כוסית במסיבה, משיג את מספר הטלפון שלה, מצלצל אליה למחרת ואומר "הלו, אני אחלה זיון" זה טלמרקטינג.
4. אתה רואה כוסית במסיבה, אתה משכנע אותה לחזור הביתה עם חבר שלך זה שיווק ומכירה. (אם הוא מתקשר אליך אחרי שלא עומד לו זאת תמיכה טכנית).
5. אתה רואה כוסית במסיבה, אתה מזהה אותה מהעבר, ניגש אליה ואומר "את זוכרת איזה אחלה זיון אני?" זה שימור קשרי לקוח.
6. אתה רואה כוסית במסיבה, אתה ניגש אליה, מדליק לה סיגריה, מביא לה משקה, פותח לה את דלת המכונית ואומר לה "דרך אגב אני אחלה זיון" זה יחסי ציבור.
7. אתה רואה כוסית במסיבה, היא ניגשת אליך ואומרת "היי, שמעתי שאתה אחלה זיון" אחי אתה מותג!
2. אתה רואה כוסית במסיבה, אחד מהחבר'ה שלך ניגש אליה, מצביע עליך ואומר: "תשמעי, הוא אחלה זיון" זה פרסום.
3. אתה רואה כוסית במסיבה, משיג את מספר הטלפון שלה, מצלצל אליה למחרת ואומר "הלו, אני אחלה זיון" זה טלמרקטינג.
4. אתה רואה כוסית במסיבה, אתה משכנע אותה לחזור הביתה עם חבר שלך זה שיווק ומכירה. (אם הוא מתקשר אליך אחרי שלא עומד לו זאת תמיכה טכנית).
5. אתה רואה כוסית במסיבה, אתה מזהה אותה מהעבר, ניגש אליה ואומר "את זוכרת איזה אחלה זיון אני?" זה שימור קשרי לקוח.
6. אתה רואה כוסית במסיבה, אתה ניגש אליה, מדליק לה סיגריה, מביא לה משקה, פותח לה את דלת המכונית ואומר לה "דרך אגב אני אחלה זיון" זה יחסי ציבור.
7. אתה רואה כוסית במסיבה, היא ניגשת אליך ואומרת "היי, שמעתי שאתה אחלה זיון" אחי אתה מותג!