דף 1 מתוך 1

נשלח: 25 יולי 2005, 22:14
על ידי סמי קוקוס
יש לי במחסן צלחן לווין2.3 ואני זקוק למנוע חזק +אחריות3שנים אני מבקש המלצות+אחריות ואורך חיים ממוצא של המנוע.

נשלח: 26 יולי 2005, 00:38
על ידי israel15
איילי מנוע יכול להחזיק הרבה זמן אפילו כמה שנים טובות ........

נשלח: 26 יולי 2005, 11:35
על ידי davis1
הכל תלוי בתדירות השימוש.ובעומס שמופעל על המנוע .בטיפול במנוע .במתח שמקבל המנוע.

נשלח: 26 יולי 2005, 19:36
על ידי tim
בקשר למנוע: אני אישית לא השתמשתי במנוע כזה בחיים, אבל אם ילך למישהו מנוע יש לי המלצה. לפעמים מנועים מפסיקים לתפקיד כי נשחקות מברשות.
לפני שתלכו להחליף מנוע, תנסו לברר אם אתם יכולים להחליף מברשות בעצמכם. הן עשויות מגופרית או משהו רך והן נשחקות עם הזמן כמו חוד של עיפרון ומנוע מפסיק לעבוד. במקדחות טובות ניתן להחליף את המברשות (באדום בסרטוט), והמברשות ממש זולות (3 שקל זוג). אולי יש לכן מנוע שאפשר להחליף שם מברשות ואין צורך לקנות מנוע חדש :)

נשלח: 26 יולי 2005, 23:51
על ידי oriel
לא קוראים לזה פחמים?

נשלח: 27 יולי 2005, 17:04
על ידי davis1
בדיוק
קוראים לזה בדרך כלל פחמים .ולרוב עשויים מפחם .או תרקובת של חומרים אחרים
תפקידם להעביר את הזרם לעוגן של המנוע
ובגלל החיכוך הם מישתפשפים .ומיתקצרים עד שהם לא נוגעים בקולקטור.
מה שגורם למנוע להפסיק לעבוד.
ואז צריך להחליף אותם.
להקפיד להחליף אם אפשר עים פחם זהה
ליבדוק שהוא נע בחופשיות ולא ניתקע
ושלא יהיה קטן מידי .כיהוא לא ישב ישר במוביל שלו ואז ישחק מהר ופעולת המנוע לא תהיה תקינה .
כשהולכים ליקנות צריך לקחת את הישן לדוגמה
ניתן להסיג בכל בת מלאכה לליפוף מנועים.
ולנקות את הקולקטור [זה פסי נחושת שאלהם ניצמדים הפחמים.ע"י נייר לטש עדין]
בהצלחה.

נשלח: 28 יולי 2005, 15:35
על ידי guysat
היה לי מנוע שהחזיק למעלהמ-6 שנים והשתמשתי בו בתדירות גבוהה מידי יום .
הייתי משתמש בו לכל אורך קשת הלויינים . ;)
חשוב !! אחת לתקופהשל חצי שנה יש לגרז את המנוע בנקודות מסוימות ;)

נשלח: 29 יולי 2005, 11:51
על ידי Zacky
היה לי מנוע ששימש אותי מעל 10 שנים עבד יפה מאוד והיה ממשיך לעבוד אם אני לא הייתי מחבר את החוטים שלו הפוך ושורף אותו...לא עשיתי לו טיפול לא גריז ולא כלום...10 שנים בשמש ועבד כמו גדול |כן|
עד שהחלטתי להוציא אותו להורג ברוב טפשותי... :P

נשלח: 29 יולי 2005, 12:17
על ידי davis1
אם הפכתה בין החוטים של המנוע +-
לא יקרה למנוע שום נזק בסך הכל יהפוך כיוון
אם החלפתה בן החוטים של המנוע לחוטים של הסנסור
שסופר את הצעדים אז סרפתה את הסנסור
ולמנוע לא יקרה כלום

נשלח: 29 יולי 2005, 12:29
על ידי Zacky
הסנסור נשרף אבל זה המשיך לעבוד בלי לספור ואז פתאום גם המנוע ננעל....ומאז לא זז...בכל מקרה המנוע עשה את שלו יש לתת לו למות בכבוד :)

נשלח: 29 יולי 2005, 12:51
על ידי davis1
יש לייד החיבורים של המנוע מפסיקי גבול [מיקרוסוויץ]ואלהם מחוברת דיודה שתפקידה
לאפשר למנוע לקבל מתח אחרי שנעצר ע"יהפעלת המפסק אבל רק לכיכוון הנגדי
ולכן אם הפכתה חוטים אז המנוע לא יעצר למרות שהגיע למפסק ולכן ימשיך להיסתובב עד שיתקע.[בתנאי שיימשיך לקבל מתח]אם ההגבלה נימצאת בסוף המהלך של המנוע[מוט ההברגה]אז לא תוכל לסובב אותו לשום כיון.
מה שצריך לעשות .זה לנתקאת החיבורים של המנוע
ולחבר אותם ישירות.ז"א לעקוף את הדיודה ואת המיקרושוייץ
עד שיחזור לתחום שלו ואז לחבר בחזרה דרך המיקרשויץוהדיודה
אם לא השארתה את המנוע תחת מתח הרבה זמן כשניתקע אן סיבה שישרף

נשלח: 29 יולי 2005, 13:21
על ידי geosat
אם שרפת את הסנסור ע"י החלפת חיבור המנוע והסנסור אז אתה יכול לאמר למערכת ההנעה זכרונה לברכה

נשלח: 29 יולי 2005, 13:27
על ידי davis1
בשביל סנסור לא צריך להספיד מנוע
אפשר להחליף זה לא סיפור.

נשלח: 29 יולי 2005, 13:40
על ידי m8m8
יש אפשרות לעבוד ללא LIMIT

אם אדם יודע את קצה גבול המנוע

בקלות יכול להיסתדר

נשלח: 29 יולי 2005, 15:03
על ידי geosat
אולי אפשר לקבל הסבר איך ומהין משיגים סנסור?

נשלח: 29 יולי 2005, 16:11
על ידי י א
נראה לי בכל חנות אלקטרוניקה יש להשיג מיקרו סוויץ כזה.

נשלח: 31 יולי 2005, 00:43
על ידי davis1
לא הלימישיוץ אלה הסנסור שסופר את הפסיעות
את זה אפשר גם להעביר ממנוע שנידפק או פשוט
לפרק ולגשת לחנות לרכיבי אלקטרוניקה
בשדרות הר ציון