דף 1 מתוך 2

נשלח: 31 יולי 2005, 00:06
על ידי Zacky
טוב...

הרבה מילים ושטויות נשפכות על העניין הזה ולכן רציתי להבהיר את דעתנו בנושא -

אנחנו לא טוענים לא טעננו ולא נטען ש-SATBOY לא שולחת את המוצרים שהוזמנו ממנה.

אבל אנחנו טוענים כך -

1- אם במיקרה הלקוח שמזמין מ-SATBOY מקבל מוצר פגום או שהמוצר נפגם בתקופת האחריות הלקוח לא מקבל תמיכה מ-SATBOY,לא רק שהוא לא מקבל תמיכה אלא הוא לא מקבל יחס בכלל ומתעלמים ממנו כאילו הוא לא קיים !
קרה כבר מקרה שלקוח שהזמין משם וקיבל מוצר פגום וביקש שיחליפו לו את המוצר או שיחזירו לו את הכסף קיבל יחס מזלזל שגובל בבוטות ורק אחרי שבועות ארוכים של מאבקים הוא קיבל רק חלק מכספו,SATBOY לא טרחה ולא עשתה את המינימום כדי לעזור ללקוח שלה ששילם ממיטב כספו וקיבל מוצר פגום.

2- אם אתה מזמין מ-SATBOY ומקבל מוצר פגום ומנסה להיעזר במנהלי פורום מכובד ש-SATBOY הוא הספונסר שלהם אז המנהלים המכובדים מאוד של אותו פורום מכובד לא רק שלא עוזרים לך למרות ש-SATBOY הוא הספונסר שלהם אלא הם מוחקים את ההודעה שלך שבה אתה מבקש עיזרה וחוסמים אותך מאותו פורום מכובד המנוהל ע"י האנשים המאוד מכובדים.
שוב...מדובר כאן במקרה אמיתי שאכן קרה בפועל והבחור שנדפק ע"י SATBOY פנה למנהלים והם אכן מחקו את ההודעה שלו וחסמו אותו.

לאור האמור לעיל ורק לאור האמור לעיל,ומבלי להוסיף או לגרוע לאמור לעיל,ומבלי שיסלפו את דברינו ויציגו אותם באור שונה מהאמור לעיל אנחנו ממליצים לחברי הפורום הזה לא להזמין מוצרים מ-SATBOY
ההמלצה שלנו היא לקנות מהספונסר של פורום זה,הספונסר של פורום זה HM-SAT הוכיח בעבר מעל לכל ספק שהוא נותן תמיכה מלאה לכל המוצרים שהוא מוכר,ואנחנו מנהלי פורום זה מתחייבים אבל מבלי לקחת על עצמנו אחריות לעזור ככל שביכולתנו בבעיות שיתגלו מול הספונסר שלנו,אנחנו לא נמחוק הודעות של חברים שיבקשו עזרה אנחנו גם לא נחסום חברים שיבקשו עזרה,ונשמח להציע כל עיזרה שנוכל ושוב מבלי לקחת על עצמנו שום אחריות.
אני רוצה שוב להדגיש שכל מי שקונה מאתר באינטרנט עושה זאת על אחריותו האישית בלבד.

מקווה שהנקודה הזאת הקשורה ב-SATBOY (שאגב המחירים שלה מאוד גבוהים יחסית) הובהרה מעל לכל ספק.

תודה לכם

נשלח: 31 יולי 2005, 00:10
על ידי MAYDASSA
כל הכבוד לזכי ככה מתנהג חבר אמיתי [KISS]

נשלח: 31 יולי 2005, 00:17
על ידי Zacky
תודה :)

רק רציתי להבהיר את העניין הזה ולהביא אותו לידיעתם של שאר חברי הפורום.

אם SATBOY שולחת מוצר לא פגום אז אין בעיה וכולם שמחים וזה המצב ברוב המקרים,אבל אם הם שולחים מוצר פגום או שהמוצר נפגם בתקופת האחריות כאן מתחילות הבעיות לאותם לקוחות של SATBOY.

המזמין הבא שיקבל מ-SATBOY מוצר פגום ויעבור סיוט כמו שעבר אחד החברים יכול להיות שהוא יקרה שירשור זה ואז הוא יוכל להימנע מהאי נעימות הזאת !

שוב,ברוב המקרים מקבלים מוצר תקין ואז אין בעיה,אבל אנחנו מדברים רק על המקרים שהמוצר הוא פגום וכאן נמדד אמינותו של בעל חנות,האם הוא יתן את השירות המצופה ממנו כמו ש-HM-SAT עושים או יתנער מאחריות ויתעלם מהלקוח כמו ש-SATBOY עושים.

וכאן גם נמדדים אמינותם של מנהלי פורום,האם הם יתעלמו מהבעיה ימחקו את ההודעה שמבקשת עזרה ויחסמו את חבר הפורום שמבקש עיזרה כמו שפורום אחר עושה,או יעשו כל שביכולתם לעזור לאותו חבר כמו שאנחנו כאן בפורום עושים...נקודה למחשבה.

נשלח: 31 יולי 2005, 16:44
על ידי Zacky
ה
ק
פ
צ
ה

נשלח: 31 יולי 2005, 18:17
על ידי hammer29
אני מבסוט מאוד מהשירות של HM-SAT

נשלח: 31 יולי 2005, 20:03
על ידי schachar
האם לא דנו בזה כבר?

למה אתה מחדש שרשור קודם?

נשלח: 31 יולי 2005, 20:09
על ידי Zacky
למה לא ?

קשה לך עם זה שאנחנו דנים על זה שוב אז בבקשה ממך אל תכנס לשירשור :)

תודה :)

בכל מקרה שירשור זה בא לשרת חברים שלא הספיקו לקרוא את מה שהיה בדיון הקודם,ושוב...אם יש לך בעיה עם זה אז אל תכנס,פיתרון קל נכון ??? :)

נשלח: 31 יולי 2005, 22:59
על ידי Satil
בתור אחד ששילם מאות שקלים בגלל שאף אחד לא אמר לי את זה מספיק לא רק שהייתי מעלה את זה שוב אלה הייתי שם את זה למעלה בדביקים לדורי דורות...

נשלח: 01 אוגוסט 2005, 01:34
על ידי schachar
עוד אפשר לחשוב שאני שותף של SATBOY ממש מצחיק, מה אתה חושב לעצמך שהם מחלקים לי מהרווחים שלהם.
אם נתעמק בספונסרים של שני הפורומים, האם לדעתך הם מוכרים בכמויות לישראל.
לדעתי אנחנו זניחים אצלם כמו שישראל זניחה בכל תחום אחר.

לעניין כניסתי לשרשור זה, למה אתה חושב שקשה לי עם מה שכתבתה.
מצידי במקום דביק כמו שמשהוא הציע פה תכתוב כל יום מחדש עליהם ואולי אני גם יענה לך כל יום.

מה יש BlackAdder קצת פלפל לא יזיק לשרשור הזה שהיה משעמם בלי תבלון, כמו שאמרנו הוא חוזר על עצמו וכעת הוא כבר שונה [לשון2] [לשון2]

נשלח: 01 אוגוסט 2005, 01:39
על ידי schachar
ועוד דבר

מדובר בפורום חופשי שכל אחד יכול להביע את דעתו בחופשיות זאת כמובן כפוף לתקנות.
אני באופן אישי לא נעלב ממה שכותבים פה והיתי מציע גם לאחרים לא להעלב.

סך הכל מדובר בפורום מקצועי וגם אם האדון הנכבד, מנהל האתר, מר BlackAdder היקר והחביב שלפעמים כועס על דעותיי , לדעתי לא לוקח את העניין באופן אישי.

נשלח: 01 אוגוסט 2005, 01:45
על ידי י א
שחר, זה אולי נכון שישראל היא שולית בעסקאות של החנויות האלו, אך בשביל האדם הבודד שמשלם ממיטב כספו לקניית מכשיר ומקבל מכשיר פגום ולא מקבל שירות כמו שגם אתה היית מצפה, זה עולם ומלואו. אז אם השרשור הזה יעזור לאנשים להימנע ממצבים אלה - אז הצלחנו.

נשלח: 01 אוגוסט 2005, 01:47
על ידי Zacky
שחר...

האם אתה בטוח שלא טעית ופירסמת את ההודעה בשירשור הלא נכון ?
כי אני נכשל מלהבין את הקשר של מה שכתבת עכשיו לנושא השירשור הזה...

איפה האשמתי אותך שאתה מקבל רווחים מ-SATBOY ?
איפה טענתי שהם מוכרים בכמויות לישראל ?

כל מה שרציתי לעשות זה להביא מידע חשוב לחברי הפורום,מי שלא קרא שיקרא ואולי הוא ירוויח מזה...נכון הם לא מוכרים בכמויות לישראל ונכון שאנחנו זניחים אבל אם ההודעה הנ"ל שלי ימנע עוד מקרה אחד כמו המקרה שקרה לידידנו SATIL שעבר גיהנום בגלל SATBOY אז דיינו...

ואני לא חושב שהשירשור הזה צריך פלפל פטרוזיליה או קארי...זה רק מידע שלפי דעתי מאוד חשוב לחברים שמתכוונים לקנות דרים בוקס ואני חושב שטוב שהם ידעו אותו...

וכמו שכתבתי אם השירשור הזה הוא תפל מדי לטעמך והוא חוזר על עצמו אתה היית יכול לקבל את עצתי בהודעה הקודמת שלי בשירשור הזה ולא להיכנס או להגיב לשירשור :)
אתה מסרב לעשות זאת ועדיין ממשיך לטעון שהוא שירשור תפל ומשעמם...

ושוב...השירשור הזה לא בא כדי לשעשע אותך אלא למסור מידע שלפי דעתי הוא חשוב מאוד לחברי הפורום.

נשלח: 01 אוגוסט 2005, 02:18
על ידי Zacky
אני חביב ויקר ?

רק עכשיו קראתי את ההודעה השנייה הרצופה של שחר...קודם כל תודה :)

אין כל פסול שתביע את דעתך להיפך !,כמובן שאני לא כעסתי עליך או כועס עליך,אני יכול לא להסכים עם דעותייך למרות שלא זכור לי שעשיתי זאת בעבר...

בכל מקרה שוב...למרות שכבר הבהרתי זאת יותר מפעם אחת בשירשור הזה...השירשור לא קשור לדיעות שיש או אין לאנשים...מטרתו של שירשור זה היא אחת,להביא לידיעתם של חברי הפורום הזה מידע שהוא לפי דעתי מאוד חשוב,איך ולמה השירשור גלש מהמטרה הפשוטה הזאת לוויכוחים מיותרים אני לא מבין...

בכל מקרה שיהיה לכולם לילה טוב.

נשלח: 01 אוגוסט 2005, 08:47
על ידי FDL230
אם כבר אתם בעניין אז אולי SATIL יפרט מה הלך שם עם הPAYPAL והאינטרפול שרדף אחרי סטפאן המנהל של SATBOY??? מעניין יהיה לשמוע....

אגב זאכי כמה שתנסה אתה לא תצליח לעצור את הקונה הישראלי שיקנה את המוצר הזול ביותר בZAP מחנות באילת ולא יקנה את זה שליד ביתו אבל יותר יקר בשקל....גם אם יגידו לו שאלה באילת לא אמינים יעדיף לחסוך עוד כמה שקלים ולהגיד שהוא מרוצה מהקנייה.

בכל מקרה חוץ ממה שהיה עם SATIL אני לא שמעתי על עוד מקרים עם SATBOY אם למישהו היה מכשיר שלא עבד מוזמן לכתוב גם

נשלח: 01 אוגוסט 2005, 10:26
על ידי Satil
FDL היקר (מה יש גם אתה יקר לא)
קודם כל לגבי הבית שהחנות עושה...
ראשית לפני מספר ימים כתב פה חבר מהפורום "הגולה" שהוא הזמין מכשיר, ולמרות שהוא כתב שהמכשיר נשלח האם לא שמתה לב להודעה המקורית ואני מנסה לצטט: הוא לא עונה להודעות ומתעלם ממני לחלוטין מה עושים תעזרו לי...
מה אנחנו מבינים? לא חשוב אם המוצר נשלח או לא זו לא הבעייה.טענה שלי ושלנו... הבחור פשוט לא יודע לתת שרות. לאחר סיום הקנייה הוא לא חוזר ללקוחות (כי הוא כבר קיבל את הכסף) וזו עובדה!.
כפי סיפרתי שלחתי לו הודעת התעניינות באוו מעמד ששלחתי הושאלה בנוגע לקנייה וקיבלתי תשובה רק בנוגעה להתעניינות, כך שאני יודע שהוא קיבל את ההודעות.
שנית לאחר ברור עם DREAM MULTIMEDIA אני יכול לומר שהוא בכלל לא משווק שלהם... הספונסר הישן שלנו SAT PLACE הוא זה שמוכר לו את המכשירים!!! כולל מכשירים מחודשים.

אני לא רוצה להאשים אותו בדברים שאני לא יכול להוכיח (למרות שאני די בטוח בהם) ולכן הטענה שלי היא שאם תהיה לך איזו שהיא בעייה אתה בבעייה אין אם מי לדבר (הטלפונים שלו מנותקים) הוא לא חוזר להודעות (ראה פסקה קודמת) והכי חשוב הוא לא משלם על טעויות שלו (למה הוא לא כיסה את הוצעות המשלוח למכשיר המקולקל שהוא שלח לי?)

בעיניין האינטרפול... ל מ ז ל ו הוא יצר קשר איתי והחזיר לי את הכסף (רובו) לפני שנסעתי לחו"ל והכך הוא חסך מעצמו את הבושה שבקבלת התלונה.
חברת ישראכרט יצרה קשר עם PAYPAL ודרשה לקבל את כל פרטי העיסקה בטענה שמדובר במעשה מירמה.
48 שעות לאחר מכן יצר איתי קשר הבחור הסכים לקבל את החבילה מDHL וזיכה את הכסף (בניכוי חלק כנראה עמלה או משהו).
מכוון שקיבלתי את רב הכסף ומכוון שאני רציתי לסיים את המקרה מהר מהר פשוט ויתרתי וביטלתי את התלונה ב ישראכרט שכנראה מצידה ביטלה את התלונה ב PAYPAL.
לידיעתכם אני כבר תכננתי לנסוע אליו הבייתה ולחכות לו מתחת לבית... [חרבות]
אני מוכן לסבול הכל רק שלא יעבדו עלי...
וזה הסיפור שלי בקצרה.

נשלח: 01 אוגוסט 2005, 12:27
על ידי י א
אני רוצה להוסיף עוד דבר חשוב, זה אולי יראה למי מכם שההודעה הזו בעניין SATBOY באה להתגרות בפורום המורדים כיוון שהם שמו אותו כספונסר שלהם. אני יכול לומר לכם שממש אין שום קשר. היינו מתריעים בפניכם על כל חנות שגורמת לבעיות גם אם היא היתה ספונסר שלנו, ולהזכיר לכם את SAT PLACE שקיבלנו אותו כספונסר אך לאחר שהתברר שגם אמינותו מוטלת בספק הודעתי על כך והורדתי אותו מהפורום. אין לנו כל עניין בהתגרויות בפורומים אחרים.

נשלח: 01 אוגוסט 2005, 14:03
על ידי daniel771
כל הכבוד לך שאתה מזהיר כאן חברים

נשלח: 02 אוגוסט 2005, 13:41
על ידי schachar
לי בהתחלה זה כן נשמע כהתגרות ב"פורום המורדים"
מהסיבות הבאות:

1) פורום המורדים, הוזכר בהקשר שלילי לספונסר שלהם
2) דנו בנושא בעבר, כך שהנושא חוזר על עצמו.

מצד אחד קשה לי להאמין שמשהוא ימשיך את הקשר עם הספונסר שלו, תוך ידיעה ברורה שהוא הולך להכשיל את חבריו. (הגיוני, לא!?)

מצד שני ברור שהיתה פה תקלה, התברר לנו שאין מדובר בנוכלים (נוכלים לא מחזירים כסף לעולם) כך הודה גם חברינו שנתקל בבעיה הזאת. אך התברר גם שהתקלה נבעה משרות לוקה.

מכיוון שמדובר במקרה חד פעמי ולאור העובדה שגם במקרה זה העניין בא לפתרון (חלקי) העניין היה צריך להיות סגור!!! !!! !!!

לכן האזהרות החוזרות הינם מיותרות בהחלט
וכדרך אגב לכל מי שיגיב פה על הודעתי, גם אני כנראה אמנע אפילו מלחשוב לקנות אצליהם, אבל צריך להיות הוגן.

לפחות שאנחנו לא נהיה כמותם

נשלח: 02 אוגוסט 2005, 13:55
על ידי י א
אצלנו כאשר מישהו מתלונן על שהספונסר לא מגיב אליו או חושב שמשהו לא בסדר אנחנו לא זורקים את החבר לכלבים, זה מה שהם (המורדים) עשו לחבר satil כשפנה אליהם לעזרה.

אבל שוב, האזהרה הזו אינה התנגחות במורדים אלה אך ורק אזהרה לגבי החנות sat-boy |לא| |לא|

נשלח: 02 אוגוסט 2005, 14:51
על ידי Zacky
שחר ידידי...

טוב...תכננתי לכתוב הודעה תוקפנית ולוחמנית אבל מחקתי את מה שכתבתי ואני מתחיל את ההודעה מחדש ואני אנסה לענות בענייניות...

ידידי היקר,נוכלים ? איפה כתבתי נוכלים ? האם האשמתי ש-SATBOY נוכלים ?
לא !
כל מה שכתבתי זה שהם לא נותנים שירות ומתחמקים מאחריות(טוב...אם כבר זה סוג של נוכלות),כאשר הלקוח מקבל מוצר תקין כולם מרוצים וזה 95% מהמקרים,אבל היה מקרה שבו התברר מה באמת טיבו של SATBOY והוא נכשל בגדול,בענק !
אתה כותב תקלה חד פעמית...למה חד פעמית ידידי ? מי אמר שזה יוצא מהכלל שלא מעיד על הכלל ?
הרי אתה בעצמך ידידי היקר שחר כותב שאתה בעצמך לא תקנה מהחנות הזאת,אז למה לכתוב תקלה חד פעמית ? אז אתה לא תקנה משם אבל לאחרים תגיד שזה חד פעמי ? מספיק שתכסה רק על התחת שלך ?
כמו שאתה כתבת בהודעה קודמת בשירשור הזה ישראל הוא לא שוק גדול ובמיוחד לא לדרים בוקסים,לכן לא היו הרבה תקלות כי ההסתברות לזאת קטנה,אבל במקרה שכן היה הלקוח אכל הרבה קש עד שחלק מכספו הוחזר לו,וכאן אנחנו מגיעים לחלק של "הכסף הוחזר לו",יש לדייק ולכתוב שחלק מהכסף הוחזר ולא כל הכסף ! והכסף לא הוחזר בגלל טוב ליבו של מר SATBOY אלא אחרי מאמצים רבים מצד הלקוח שאיים בתביעה משפטית ואחרי שעבר שבע מדורי גיהנום ורק אחרי שבועיים ועדיין הוחזר לו רק חלק מהכסף,נדגיש שוב...חלק מהכסף,כלומר SATBOY כן "גנב" ממנו כסף.
אם אתה ידידי שחר לא מתכוון לקנות אצלם בגלל המקרה הזה אז האזהרות החוזרות הן לא מיותרות,להיפך ! הם מחוייבות המציאות וכדי שנהיה הוגנים אנחנו חייבים לחזור עליהם כל כמה זמן כדי שגם האחרים ידעו,ולא רק אתה שחר ידידי שכבר יודע שלא קונים מ-SATBOY,האם לא עלה בדעתך שהאזהרות האלה באות לשרת את החברים ? האם לא עלה בדעתך שאולי מישוהו כן יקרא את ההודעה ויבטל קנייה מ-SATBOY(כמו שאתה היית עושה) ובכך יכול להיות שחסכנו לו עוגמת נפש ?

והגענו לפורום המורדים והחוסמים,איך אתה רצית שאני אציג אותם ? באור חיובי ? רצית שאני אכתוב: "SATBOY הוא הספונסר של פורום המורדים וחבר הפורום satil הזמין מ-SATBOY בעיקר בגלל שהנ"ל פירסם בפורום של המורדים,אבל אחרי שהבחור נדפק ע"י SATBOY הוא פנה למנהלי פורום המורדים החביבים אבל אלה במקום שיעזרו לו הוסיפו חטא על פשע ומחקו את ההודעה שלו וחסמו אותו מלהיכנס לפורום ולא עזרו לו וזרקו אותו לכלבים...אבל היי !!!! זה לא משנה :) כי יש להם אחלה עיצוב לפורום והם חבר'ה על הכיפאק שהבטיחו בחירות עוד מאוקטובר שעבר...אז מה אם מוחקים הודעה פה וחוסמים שם...העיקר שלמנהל שלהם יש אחלה סטייל ! הוא שותה אוזו בסטייל ורוקד כמו יווני אסלי !!! respect !!!"

כך רצית שאני אכתוב ?

הם דפקו יחד עם SATBOY את הבחור satil ולי לא מותר להציג אותם באור שלילי ?
הם זרקו חבר פורום שלהם לכלבים מחקו וחסמו אותו ולי לא מותר לצייץ ?

חלק האחרון של ההודעה נמחק ע"י BlackAdder כצינזור עצמי