נשלח: 25 אוגוסט 2005, 16:53
עובדי הלוויין צופים בחינם בערוץ פלייבוי
07:58 | 25.8.2005 בועז גריילסמר
חברת YES מעניקה לעובדיה את האפשרות לצפות בערוץ "פלייבוי" ללא תשלום. כך עולה ממכתב תשובה שהגישה החברה לבורר שמונה לפסוק בסכסוך בינה לבין חברת פליי טי.וי, מפיקת ערוץ פלייבוי בישראל. גורמים במועצת הכבלים והלוויין אומרים כי בהענקת הערוץ בחינם לעובדיה, עוברת YES על תנאים שקבעה המועצה כאשר אישרה את שידורי הערוץ. אחד התנאים הוא כי הערוץ לא יינתן בחינם לאף גורם, ובכלל זה גם לעובדי YES.
עיקר הסכסוך הכספי בין פליי טי.וי ל-YES נובע מטענתה של מפיקת פלייבוי, כי YES איפשרה לצפות בערוץ בהנחות ובחינם במסגרת מבצעי שיווק שונים, ללא הסכמתה של פליי טי.וי. בפליי טי.וי טוענים כי מבצעי השיווק של YES גרמו לחברה נזק כספי. ב-YES טוענים כי "מדובר בניסיון נואש ונואל להניא את YES מהחלטתה לבטל את ההסכם שנחתם בין הצדדים" (כלומר, להוריד את הערוץ או להוזיל את עלותו).
בכתב התשובה מסבירה YES כי הצפייה ב"פלייבוי" בחינם היא "הטבה ש-YES מעניקה לעובדיה פחות מתוך דאגה לרווחתם של אותם עובדים, ויותר מתוך רצון שהעובדים יכירו את השירותים אותם מציעה החברה ללקוחותיה וישמשו שגרירים מרצון ומקדמי יחסי ציבור לאותם שירותים". בנוגע לטענות של פליי טי.וי, טוענת YES כי "במסגרת השיחות שנתקיימו בין הצדדים לקראת עלייתו המחודשת לאוויר של ערוץ פלייבוי...הושגה הסכמה מפורשת בין יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של YES, לבין מר יאיר חסון, יו"ר פליי טי.וי, כי פליי טי.וי לא תהיה זכאית לתמורה כלשהי בגין עובדי YES הצופים בערוץ".
ממכתב התשובה של YES עולה כי בחודשים האחרונים חלה ירידה בהכנסות מערוץ פלייבוי. במייל ששלחה בחודש שעבר סמנכ"לית השיווק של פליי טי.וי, שרית מדליה, לסמנכ"ל השיווק של YES, גיל אדמוני, כותבת מדליה: "כמו שאתה בטח יודע, חלה ירידה בהכנסות מערוץ פלייבוי והחבילה לא ממצה את הפוטנציאל המכירתי שלה. בימים אלו אנו רוצים להעלות מבצע שילווה בקמפיין של חודש היכרות לערוץ בשקל לחודש, ובמקביל מבצע אטרקטיווי לחבילה".
07:58 | 25.8.2005 בועז גריילסמר
חברת YES מעניקה לעובדיה את האפשרות לצפות בערוץ "פלייבוי" ללא תשלום. כך עולה ממכתב תשובה שהגישה החברה לבורר שמונה לפסוק בסכסוך בינה לבין חברת פליי טי.וי, מפיקת ערוץ פלייבוי בישראל. גורמים במועצת הכבלים והלוויין אומרים כי בהענקת הערוץ בחינם לעובדיה, עוברת YES על תנאים שקבעה המועצה כאשר אישרה את שידורי הערוץ. אחד התנאים הוא כי הערוץ לא יינתן בחינם לאף גורם, ובכלל זה גם לעובדי YES.
עיקר הסכסוך הכספי בין פליי טי.וי ל-YES נובע מטענתה של מפיקת פלייבוי, כי YES איפשרה לצפות בערוץ בהנחות ובחינם במסגרת מבצעי שיווק שונים, ללא הסכמתה של פליי טי.וי. בפליי טי.וי טוענים כי מבצעי השיווק של YES גרמו לחברה נזק כספי. ב-YES טוענים כי "מדובר בניסיון נואש ונואל להניא את YES מהחלטתה לבטל את ההסכם שנחתם בין הצדדים" (כלומר, להוריד את הערוץ או להוזיל את עלותו).
בכתב התשובה מסבירה YES כי הצפייה ב"פלייבוי" בחינם היא "הטבה ש-YES מעניקה לעובדיה פחות מתוך דאגה לרווחתם של אותם עובדים, ויותר מתוך רצון שהעובדים יכירו את השירותים אותם מציעה החברה ללקוחותיה וישמשו שגרירים מרצון ומקדמי יחסי ציבור לאותם שירותים". בנוגע לטענות של פליי טי.וי, טוענת YES כי "במסגרת השיחות שנתקיימו בין הצדדים לקראת עלייתו המחודשת לאוויר של ערוץ פלייבוי...הושגה הסכמה מפורשת בין יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של YES, לבין מר יאיר חסון, יו"ר פליי טי.וי, כי פליי טי.וי לא תהיה זכאית לתמורה כלשהי בגין עובדי YES הצופים בערוץ".
ממכתב התשובה של YES עולה כי בחודשים האחרונים חלה ירידה בהכנסות מערוץ פלייבוי. במייל ששלחה בחודש שעבר סמנכ"לית השיווק של פליי טי.וי, שרית מדליה, לסמנכ"ל השיווק של YES, גיל אדמוני, כותבת מדליה: "כמו שאתה בטח יודע, חלה ירידה בהכנסות מערוץ פלייבוי והחבילה לא ממצה את הפוטנציאל המכירתי שלה. בימים אלו אנו רוצים להעלות מבצע שילווה בקמפיין של חודש היכרות לערוץ בשקל לחודש, ובמקביל מבצע אטרקטיווי לחבילה".