דף 1 מתוך 3
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 16:57
על ידי הטכנאי קרמר
כאשר מיתקשרים לקוחות כול לקוח יש לו את הפתיחה שלו .
1. שלום אני רוצה "אנטנה " שקולטת הרבה תחנות . שואל אנטנה או צלחת , אה סליחה צלחת
2. תגיד אתה מוכר את הקופסה הזו . מה זה קופסה זה עים השלט . ממיר אני שואל עונה לי כן
3. שלום מה יש לך מה להציעה ?שמעתי שיש 400 תחנות .
5. תוך כמה זמן אתה יכול להגיע . רוצה לדעת אים יש לי הזמנות .
6. אני רוצה ליראות את התחנות של הכבלים .
כול אילו ששואלים שאלות כאלו לא מזמינים כלום חבל על זמן האויר שאני מדבר איתם
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:05
על ידי MAYDASSA
קרמר ידידי אתה לא לבד פעם גרוזיני שאל על צלחת והסברתי לו חצי שעה בטלפון ובסוף הוא שואל
אם יש תרגום בתחנות שאמרתי לו שאין תרגום אז הוא אמר ההההה זה לא מתאים לי
וגם פעם חברתי לפרסי צלחת ואחרי ההתקנה הוא אומר לי תוצאי את התחנות של איטליה ותכניס לי
במקום זה פרס אז אמרתי לו שבבית יש לי פלייר מיוחד אבל אין לי אותו פה כרגע
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:17
על ידי י א
חחחח - בעיות של מתקינים...
אולי זה יתפתח לשרשור מעניין
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:20
על ידי hammer29
LOL
פעם היה לי לקוח לקנה מחשב והתקשר לבקש החזר כספי בטענה שאני לא בסדר כי לא הבאתי לו יחד עם כל המחשב תקליטור של המשטח לעכבר (הדרייבר). הוא שמע אותי בטלפון צוחק והתעצבן עוד יותר, ואז אמרתי לו שיסתכל איזה טכנאי טוב אני...הבאתי לו משטח לעכבר שלא צריך דרייבר, כל פלאג אנד פליי, המצאה אחרונה של הטכנולוגיה,
לקוח נרגע, התנצל וקנה עוד מחשב אחד כמה שבועות אחרי זה.
אני גם לא היחיד שזה קרה לו...קראתי הרבה סיפורים דומים באינטרנט:)
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:22
על ידי י א
אתה צוחק, נכון???
דרייבר למשטח??? טוב שלא ביקש דרייבר לתקע חשמל...
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:28
על ידי MAYDASSA
פעם זקנה אחת אמרה לי שהסרטים שאני שם בלווין לא יפים אז אמרתי לה שאני יקנה קלטות חדשות

נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:30
על ידי hammer29
אני בהחלט רציני..זה היה לפני 7 שנים.
ולפני חודשיים מישהו התקשר למרכז תמיכה של החברה שלי והתלונן שנשבר לו מעמד לקפה במחשב....בנות בתמיכה לא קלטו במה מדובר למרות מאמציו להסביר את הבעיה וקראו למנהל....ואז הסתבר באמת שמדובר בכונן תקליטורים שנשבר כי שמו לתוכו כוס קפה כבד מדי (מלא בשתייה)- וכמובן הסבירו ללקוח בעדינות כי אין לו אחריות על דברים כאלה כי זה לא נועד לכך
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:32
על ידי hammer29
MAYDASSA , LOLLLLLLLL
למה גם לא אמרת לפרסי שאם יראה תחנות איטלקיות אז יקבל כסף הביתה דרך הצלחת
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:36
על ידי FDL230
כמו אלה שרוצים דרייבר לעכבר רגיל לא אופטי (לא שלאופטי חייבים דרייבר אבל ניחה)...או למקלדת..
HAMMER מה נסגר עם המרד הזה בחתימה שלך? עושים בעיות בקנייה מהאינטרנט? מי קונה היום מחשב מהאינטרנט? מיילא חלקים אבל מחשב קומפלט? עדיף לקבל במקום מאשר לחכות לכל הפומביות האלה שגונבים כסף מכל הבא ליד...
לגבי המתקינים היקרים כאן, צחוק צחוק אבל שכחתם עוד סעיף!! המחיר...כאשר הם שומעים אותו זה הרגע שבו איבדתם את הלקוח....אבל צריך להתפרנס וזה השוק אין מה לעשות כל אחד יעשה את השיקולים שלו
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:40
על ידי hammer29
FDL230
אני לא בדיוק מסכים איתך בנושא הזה....בן אדם צריך להיות ישר וכשמזמינים אצלו איזה מוצר גם גדול ולא משנה האם זה באינטרנט או בחנות...צריך לקבל אותו בסופו של דבר ולא לחפש למה ומי ומתי...זה עניין של יושר...
גם החברות כמו נטאקשיין (אני מקווה שבקרוב זו תהיה חברת ז"ל) צריכות לקחת אחריות ולבדוק ספקים לפני שהם עובדים איתם
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:40
על ידי MAYDASSA
אמרתי לו שצריך לשים כבל עבה שהכסף יפול עד אליו הבית אז הוא אמר למה לא התקנת לי אז אמרתי
לו אם לא הייתה קמצן והייתה שם צינור יותר עבה הייתה מוציא הרבה כסף מהכבל

נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:46
על ידי FDL230
נכון צודק....אבל מה לעשות שהרבה חברות מנצלות את העובדה שאין אליהם גישה ישירה....
לי היה גם בעיה עם משלוח DISK ON KEY שלא היה במלאי אבל בסוף זה הגיע אחרי חודש שחיכיתי...
ויותר אני לא קונה מהחנות ההיא...E-BUY.CO.IL
חוץ מזה קניתי עוד המון דברים מחנויות שונות ברשת ותמיד היה בסדר והגיע בזמן
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:47
על ידי Zacky
אחלה שירשור זה....חחחח

נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:51
על ידי hammer29
גם אני קניתי בהרבה מקומות שהיו בסדר וצריך לציין את שמם לטובה, ויש גם חברות שהן רק מנצלות אותנו הצרכנים.
לפני דעתי כל מי שאי פעם נפגע מאיזו חנות צריך להביא אותה בהפוכה ולפרסם את שמה ואת סיפורו, כך שעל כל העלבה של הלקוח הם יפסידו עוד 100 לקוחות ויבונו שזו לא הדרך וצריכים להיות ישרים. אומנם אני לא יכול להתחיל לתקן את כל העולם, אבל אני מוכן די הרבה בשביל לפחות לגרום לחברות הלא טובות הללו ל"אי נעימות" לפחות.
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 17:52
על ידי hammer29
BlackAdder אני פגשתי פעם במסגרת עבודתי את עוזי כהן- היו צחוקים:)
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 18:00
על ידי Zacky
כן ????
ספר...ספר חוויות מהמפגש עם האיש והאגדה !!!

נשלח: 20 ספטמבר 2005, 18:06
על ידי hammer29
הייתי אצל לקוח שלי בקניון רמלה, ועמדתי בתור לבדיקה בטחונית, ועוזי היה לפניי בתור, ואז הוא הגיע לשומר וזה שאל אותו שאלות למי הוא הגיע ומי הוא....ומאחר שעוזי לא מדבר ברור והשומר לא הכין את אוזניו מראש לטונים רגישים ולא ברורוים של עוזי, הוא שאל אותו שוב מס' פעמים את אותן השאלות ולא הסתפק בתשובות...
עוזי היה בטוח שהוא מפורסם והסתובב לתור ובצחוק אמר: מעניין שהם לא מכירים אותי - שומרים טובים אלה. ואז פתאום אני לא יודע איך זה יצא לי, אמרתי לו בזריזות: אתה חמוד אתה!,
וכך התור צחק והוא בעצמו:)
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 18:31
על ידי י א
בדרך כלל בקניות באינטרנט כדאי לחפש קודם באתרים כמו zap.co.il שעושים השוואות מחירים וגם מאפשרים לקונים לדרג את החנויות. וחשוב שאם קניתם שתחזרו ותתנו דירוג וחוות דעת.
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 18:36
על ידי hammer29
זה מה שאני עושה....
אפילו פעם כשקניתי בחברת סאקל איזה מכשיר ולא הייתי מרוצה ממנו ומהשירות שלהם והכדורגל שהם עושים...שולחים אותך לחפש אותם בשירותים,
פירסמתי כל זה באתר זאפ וכשהלכתי לחברה ודיברתי עם המנהל כי לא רצו ללכת לקראתי, התחברנו לאתר והראתי לו את מה שרשמתי ואיימתי כי אני אמשיך את זה ובגלל שעצבנו אותי אני אקח את זה כפרוייקט עד שהם יסכימו להחזיר לי את הכסף...
בסוף הכל הסתדר
נשלח: 20 ספטמבר 2005, 18:48
על ידי הטכנאי קרמר
כאשר שואלים אותי אים יש תרגום אני עונה כן בערבית . ברגע הראשון הלקוח מיתבלבל .
אחרי זה עונה לא אני רוצה בעיברית . או ששואלים יש סרטים כחולים אני עונה אבל בלי תרגום לא שווה . אבל בסוף מ10 מיתקשרים ניתפס אחד ויש פרנסה